نــفــر هــفــتــمـ

می نویسم چون هستم

نــفــر هــفــتــمـ

می نویسم چون هستم

چه کنم که با دیدنت دستم میلرزد؟

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
قصه از آنجا شروع شد که من برای دل سپردن به تو دل به باد دادم
تا دست به دست باد دل به تو بسپارم
اما حالا دل تو دلم نیست که دلی که سپردم بدستت رسیده است یا نه؟ 
فکر کنم دل به دلت داده ام 
چون دیگر دلی برایم نمانده است و دل تو دلم نیست از دیدنت.......
چه کنم که با دیدنت دستم میلرزد
و توان کشیدن چهره ات را ندارم چند وقتیست که ندیدمت شاید دیگر بدون دیدنت نتوانم به تصویر بکشمت
چه کنم که با دیدنت دستم میلرزد؟
  • Morteza

نظرات (۱)

  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • عشق تجلی زیباترین احساس دنیاست ... عاشق که شدی دیگر تویی وجود ندارد. همه چیز او میشود
    پاسخ:
    اگر همه چیز ما شد عشق است و گرنه «او» که برای خودش همیشه عشق بوده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی