نــفــر هــفــتــمـ

می نویسم چون هستم

نــفــر هــفــتــمـ

می نویسم چون هستم

به نام پدر

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

قسم به نام پدر 

هرچی سنم بیشتر میشه احساس میکنم بیشتر پدرم رو میشناسم هر چی بزرگتر میشم میفهمم که پدر بودن چقدر سخته  شاید بارها و بارها بشکنی و دم نزنی شاید بارها و بارها خم بشی ولی صاف بایستی چون ستون خانواده تویی تو اگه خم بشی تمام خانواده خم  میشه

از نظر من پدر من قویترین ادم  توی زندگیه منه کسی که تموم عمرشو گذاشت تا نون حلال به ما داد

قسم بنام پدر که هیچ کس اشکهاشو ندید 

قسم بنام پدر که هیچ وقت درد کشیدنش رو کسی ندید 

قسم بنام پدر بنام کسی تموم مشکلات زندگی رو تحمل کرد ولی هیچ وقت گلایه نکرد 

قسم بنام پدر که هیچوقت نتوانست تموم احساسات را بروز دهد 

قسم بنام پدر که بهشت زیر پای او نیست بهشت روی شانه های او بنا شده   

  • Morteza

نظرات (۲)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • خدا برات سلامت نگهش داره :)
    خدا سایه ی پدرتون رو سلامت روی سرتون نگه داره.
    پاسخ:
    همچنین برای شما :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی