نــفــر هــفــتــمـ

می نویسم چون هستم

نــفــر هــفــتــمـ

می نویسم چون هستم

کاش سر به مُهر تو شود دلم

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵

گاهی انقدر اسیر روزمرگی میشوم که دیگر یادم میرود عاشق باشم

گاهی انقدر اسیر یک و دو های زندگی میشم که دیگر یادت میرود عاشق باشم

گاهی انقدر دو دو تا چهارتا میکنم که یادت میرود عاشق باشم

من میخوام روزمرگیم عشق تو باشد

من میخوام یک و دو زندگیم توباشی

من میخوام دودو تا چهارتاهای زندگیم تو شوی

اخ که چقدر دلم عاشقی میخواد ان هم عشق رسیدن به تو

میخوام انقدر سربر سجاده ات بذارم که دیگه سر به مُهر تو بشه دلم


  • Morteza

نظرات (۲)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • یاد این آهنگ احسان افتادم: دلم می خواد عاشق شم... آخه عشقت شده دنیام... اگه عاشق شدن درده... من این دردو ازت می خوام....
    پاسخ:
    شیرینی وصال خیلی بالاتر از فصاله البته این فصاله که وصال رو شیرینتر میکنه اگه پایان خوبی داشته باشه
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • اگه داشته باشه....
    پاسخ:
    اوهوم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی