نــفــر هــفــتــمـ

می نویسم چون هستم

نــفــر هــفــتــمـ

می نویسم چون هستم

ببار برایم

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴
ببار برایم تو که هزاران چشمه ی جوشان پشت مردمکهایت پنهان کرده ای
ببار برایم اشکهایت همان آب حیاتیست که خضر نوشید و هنوز در به در جاودانگیست
ببار برایم تو که هزاران چشمه ی جوشان پشت مردمکهایت پنهان کرده ای
ببار برایم اشکهایت همان آب حیاتیست که خضر نوشید و هنوز در به در جاودانگیست
ببار برایم ساعت چشمهایم عجیب با ساعت ابرها کوک است
عقربه هایی خلاف مسیر زندگی که بهم نمیرسن و فقط جفت میشوند
ببار برایم که تو اشک هایت برف آب شده ی کوهستان است
بکر و جاری ببار ,ببار , سیلاب دردهایت را دوست دارم

+همیشه درد ودل دوستان و اطرافیانم رو دوست داشتم و بهشون گوش دادم اما خودم نتونستم
دردو دل کنم:)
  • Morteza

نظرات (۲)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • اشتباه کردی دیگه :)
    یه آدم مورد اعتماد باید پیدا کنی و بهش بگی... آدم بعضی وقتا اگه نگه می ترکه :)
    حداقل بنویسشون... چه بهتر که رو کاغذ بنویسی... خیلی سبک میشی. باور کن :)

    +به قول عمو خسرو شکیبایی خدابیامرز: حرف بزن که حرف چشمه ی سبزو زلال و جوشان زندگیست :)
    پاسخ:
    یه بخشیش اعتماده یه بخشیش نمیدونم چیه شاید حیاست :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • مگه چی میخوای بگی؟ (اون آیکن واتس آپ که دستاشو گذاشته رو گونه اش و دهنش بازه) :دی
    پاسخ:
    من من من چیزی برای گفتن ندارم ،والا ادمو تو چه حربه ای گیر میندازند :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی